Plasare Comanda

 

Bine ai venit în magazinul online Pure Stem!

Am realizat acest magazin online pentru a avea posibilitatea de a alege în liniște produsele PURE STEM prezentate, produsele care ți se potrivesc cel mai bine. Pentru o experiență plăcută si uşoară te rugăm să citești materialul de mai jos, iar dacă ai întrebări le așteptăm cu drag pe adresa contact@purestem.ro sau la numărul de telefon 0755 348770, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8-17.

  1. Trebuie să am cont pentru a comanda?

Nu este obligatoriu sa ai cont. Produsele pot fi comandate și fără a vă crea un cont, însă există anumite avantaje pentru cei care au cont pe site-ul Pure Stem.

  1. În ce țări se face livrarea produselor?

Livrarea produselor se face în principal în România. Pentru comenzi în afara României, va rugam sa sunați la numărul de telefon +40 755348770 înainte de a plasa comanda.

  1. Cum cumpăr/comand?

Căutați produsul pe care vreți sa îl cumpărați si îl alegeți in funcție de tipul de ten, vârstă, tip produs sau pentru ingredientele principale.

Dacă știți ce produse doriți cel mai ușor este să le căutați direct după nume, opțiune care se regăsește tot în meniu la „Produsele Noastre” sau folosind opțiunea de căutare după numele.

În cazul în care nu sunteți sigure/siguri de produsele alese vă rugăm să ne scrieți la contact@purestem.ro unde vă putem oferi recomandări pentru a lua o decizie corectă.

După ce ați adăugat produsele în coș tot ce mai aveți de făcut este să Finalizați comanda. Accesați butonul VEZI COȘUL din colțul dreapta a paginii prin click pe „Coșul meu” pentru a accesa pagina de Finalizare comandă.

În coșul de cumpărături aveți opțiunea să modificați cantitatea dorită dintr-un anumit produs, să adăugați un cod de discount sau să obțineți o estimare a costului de livrare în funcție de țara și metoda de livrare dorită.

După adăugarea în coș a produselor dorite accesați pagina de FINALIZARE COMANDA. În această pagină este necesar să completați toate câmpurile necesare livrării (marcate cu „*”). Acum aveți costul total al comenzii, ce include și taxele de livrare.

Selectați metoda de plată dorită – plata numerar la livrare sau plata cu cardul (Netopia). Plata numerar la livrare este valabilă atât pentru livrarea cu Posta Română (StayAcasa Plus) cât și la livrarea prin curierul DPD.

După trimiterea comenzii veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării acesteia în sistemul nostru.

  1. Cum se aplică discount-urile aferente conturilor?

Discount-urile se aplică doar în cazul în care comenzile sunt realizate direct de către fiecare utilizator în parte prin intermediul contului său. Comenzile realizate telefonic nu beneficiază de aceste discount-uri. Discount-urile se aplică în funcție de valoarea comenzilor cu statusul „Comandă finalizată” şi țin cont doar de valoarea produselor din aceste comenzi. Taxele de transport sunt excluse din calculul sumelor din cos.

O comandă are status de „Comandă finalizată” în momentul în care este livrată către client, plătită de către acesta, iar Pure Stem (DANTIVAL SRL) a procesat în sistem plata în contul clientului. Termenul de procesare a plăților depinde de modalitatea de plată aleasă. Acestea sunt la plata online: 24 ore.

  1. Coletul prezintă urme de deteriorare, ce fac?

În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzați ridicarea coletului şi să ne comunicați acest lucru la adresa de email contact@purestem.ro. Coletele se vor retrimite în cazul în care este solicitat acest lucru.

După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conține produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate, vă rugăm să păstrați produsul sau produsele în cauză şi să ne contactați în 24 de ore de la primirea coletului, la adresa de email contact@purestem.ro.

  1. Sunt persoană juridică, pot sa comand online?

Site-ul se adresează atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. În pasul de Finalizare comandă, selectați persoană fizică sau persoană juridică și completați câmpurile necesare.